מסעדת התלמידים של דנון
מידי חמישי פועלת בבית הספר מסעדה יחידה מסוגה בארץ המופעלת על ידי תלמידי המגמה לבישול ממש כמו בבתי הספר הקולינריים המובילים בעולם. תרגול הסרוויס במסעדה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה. תלמידי קורס הבישול של דנון מפעילים מסעדת תלמידים במסגרת לימודיהם. יחד עם סגל המגמה הם מפתחים, מנסים ומתרגלים בישול והגשה לסועדים ואנשי קולינריה.
חמישי רסטו
העבודה במסעדת התלמידים מציעה לתלמידים הזדמנות תרגול מעשי של סרוויס אמיתי. התלמידים מפעילים את המסעדה בארוחות פתוחות לקהל ומתנסים בסרוויס כבר במסגרת תכניות הלימוד. העבודה לצד שף מאיר דנון וסגל השפים הבכיר של בית הספר, מעניקה לתלמידים חשיפה לתהליכי המחקר והפיתוח סביב הארוחות ולקהל חוויה קולינרית ברמה הגבוהה ביותר ומעוררת השראה לחדשנות ויצירה. תלמידי המגמה לבישול מבשלים ארוחת קונספט, התפריט קבוע מראש וכולל 5 מנות לחלוקה. המנות וסגנון הארוחה משתנה ומושפע מעונת השנה וממצב הרוח שלנו. ניתן ומומלץ לשריין מקום כבר עכשו דרך הלינק.
-
כן הישיבה במסעדה כרוכה בהזמנת מקום מראש
-
כן בטח מוזמנים להזמין מקום כבר היום דרך הלינק.
רוצה להצטרף?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל מה שצריך לדעת