סבינה ולדמן

מרצה בכירה במגמה לבישול

"...להיות משוגעים לסדר, להיות משוגעים לדייקנות, להיות משוגעים לעבודת צוות, להיות משוגעים לניקיון ותמיד להיות בחיפוש אחר הטעם הבא, בקיצור, מקצוע לאנשים שאוהבים לחלום..."

ניסיון עשיר
את שמה כאחת מבכירות העולם הקולינרי הישראלי ביססה לאורך שנים ארוכות בזכות פעולתה במוקדי הפעילות המשמעותיים ביותר של הקולינריה הישראלית. ולדמן החלה את הקריירה במסעדת 'כפות תמרים' של השף עופר גל משם עברה לתמוז ולג'ויה בהרצליה. בשלב הבא  הקימה את הקייטרינג קטן 'אוכל שתיה גבר אישה' בו הציגה השפית פרשמות קולינרית ייחודית פורצת דרך.

סבינה כיהנה כשף של מסעדת ברברסקרו, לילית, ננה בר נווה צדק, ורוטשילד קיטשן ובישלה עבור מנהיגים מהארץ והעולם ועבור אנשי עסקים בכירים.

היכרות היקפית עם מטבחי העולם
ולדמן שולטת במטבח הצרפתי, האיטלקי, התאילנדי והמזרח אירופאי ונוהגת  להישען על קלסיקות ולעדכן אותן באופן ייחודי. "לעבוד לפי חומר הגלם" כך היא תמיד אומרת, מתוך ראייה שהעבודה במטבח נועדה להעצים את חומרי הגלם והביאם למיטבם.

טכניקה מעל הכל
כמורה, סבינה ולדמן שמה דגש על השליטה בשלבים הטכניים בתחילת הדרך, מקפידה לרדת לפרטים הכי קטנים ולהקנות לתלמידיה פרקטיקה ישימה ככל האפשר.  כפי שהיא מתארת במילותיה "פירקת עוף מאה פעמים ופילטת אלף דגים? רק עכשיו אתה יכול לעבור לשלב הבא.

דנון - ספר מתכונים - שיעורים בקונדיטוריה יצרתית
ספר המתכונים של דנון עכשיו במכירה מוקדמת

70 מתכונים נבחרים מפופאפ הקונדיטוריה של דנון.
מהדורה מוגבלת


לפרטים נוספים
דנון - ספר מתכונים - שיעורים בקונדיטוריה יצרתית
ספר המתכונים של דנון - עכשיו במכירה מוקדמת

70 מתכונים נבחרים מפופאפ הקונדיטוריה של דנון.
מהדורה מוגבלת


לפרטים נוספים